sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Nukkemiitti part 5: mainoksia!


Nyt ne ovat valmiita! Niin mitkä? No nukkemiittien mainokset tietenkin! :)

nukkemiitti mainos 1

Tampereen miitin mainos.

nukkemiitti mainos 2

ja Helsingin mahdollisen (edelleen vasta mahdollinen, lisää osallistujia tarvitaan!) miitin mainos.

Näitä mainoksia saa (ja pitää) jakaa eteenpäin. :) Näin voisimme saada entistä enemmän olentoja mukaan miitteihin (ja Helsingin miitti toteutuisi suuremmalla todennäköisyydellä). Minä ja Yulia olisimme todella kiitollisia kaikille niille, jotka innostuvat levittämään näitä mainoksiamme eteenpäin. Jos mainoksia jaetaan ahkerasti eteenpäin, saatamme jopa palkita mainosten jakajat jotenkin! ;)

LISÄYS: Miitteihin ilmoittautuminen käy nyt kyselyn muodossa tuolla blogin sivupalkissa!

-Alien-Chan

Muistakaahan kommentoida :D

Linkit edellisiin nukkemiitti-postauksiin:
Nukkemiitti part 4 (Infopostaus miiteistä, tärkeä!!!)

58 kommenttia:

  1. Voin yrittää jos on apua;-)

    VastaaPoista
  2. Voin mainostaa vaikka en itse pääse miitteihin:c

    http://youcanrunbutyoullneverescape.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Saako mainoksen siis kopioida esim omaan blogiin että ihmiset voisivat lukea sen? Jos saa niin kopioisin nuo omaan blogiini ja mainostaisin siellä vaikka itse miitteihin en tulekkaan :).

    VastaaPoista
  4. Mainostan ! Olen jo kauan stalkannu blogiasi mutta vasta nyt liityin :D


    monsterhighnuget.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Mainostan kaikissa kolmessa blogissani, oi senpai :)

    VastaaPoista
  6. alien! keitä otat miittiin mukaasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä ku mainosta sun nukke miittiä vitko kertoa että miten saa tollasen kuvan missä on teksti ja kuva??

      Poista
    2. Lee-chan: se on salaisuus ;D

      ghoulia Fani: Otat kuvan, laitat koneelle, klickkaat kuvaa --> avaa sovelluksessa --> paint ja lisäät paintissa tekstit kuvaasi (toki muitakin ohjelmia on millä tämä onnistuu)

      Poista
    3. ilkeä alien senpai! ÖwÖ

      Poista
  7. Laitan mielelläni blogiini mainokset ja face ryhmääni :)

    VastaaPoista
  8. Mainostan kun pääsen koneelle. Kännykän avulla sotkeminen on aika turhaa koska mitään tulosta ei synny. Harmi etten voi tulla miitteihin. Voi hitsin hitsi. =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D
      Voi harmi, no mahdollisella ensi kerralla sitten ;)

      Poista
  9. aion todellakin meinostaa ja katsoa mahdollisesti pääsenkö sinne :3

    ~hamaless

    VastaaPoista
  10. Missä päin helsinkiä tuo alppipuisto on O.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ++ kummaksi haluat että sanon siua Alien-Pentu vaiko Alien-Chan :'D

      Olen miettinyt tätä kinkkistä kysymystä jo jonkin aikaa :D

      Poista
    2. Alppipuisto on linnanmäen vieressä ;)

      Voit sanoa minua ihan kummaksi vain, esiinnyn netissä kumminkin kummallakin nimimerkillä. Täällä Bloggerin puolella voi toki olla helpompaa että käytät minusta nimimerkkiä Alien-Chan :D

      Poista
  11. Voisin ehkä tulla.. Mutta en oo ollu miiteis koskaan. :D Ja joutuisin varmaan angstaan, ja te taidatte olla mua vanhempia oon vasta 12. :DD Mut voisin harkita tulemista. ;) + Mainostan kun pääsen koneelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan! iällä ei ole väliä :D !!! älä huoli, minäkään en ole suuremmissa miiteissä ollut ja nyt olen järjestämässä sellaista :'D +kiitos! :)

      Poista
  12. Kiinnostunut olen tosta Helsingin miitistä owo Mut missä toi alppipuisto sijaitsee? o.o Joo, oon itekki Helsingistä, mut silti en tiiä xd

    ibbesdollslife.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii nyt löyty, se Alppipuisto sijaitsee Linnanmäen vieressä! :D
      Maidi: Etkä angstaa, en mäkää oo ku vuoden sua vanhempi :)

      Poista
    2. P.S. Mainostin xD
      http://ibbesdollslife.blogspot.fi/2013/06/miitti-helsinkiin-27.html

      Poista
    3. Juu Alppipuisto on lintsin vieressä ja kiitos mainostuksesta :))

      Poista
    4. Tule tule! :) Olis kivaa tutustua uusiin nukkeharrastajiin. :) Vaikka mä itse olen aika ujo :3

      Poista
    5. Täytyy kattoo... Enään en oo yhtään varma sillä mun marsu kuoli tiistaina 25.6... :'''(

      Poista
    6. Voi ei, otan osaa. :( Mut miitissä sä saisit muuta ajateltavaa :)

      Poista
    7. Kiitti. <3 Mahollisesti tulen juuri siksi että saan muuta ajateltavaa :3

      Poista
  13. *facepalm*
    Ihan paintillako muokkasit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä pahaa Paintissa on? D:<
      Sillä on kätevä pienentää kuvia laittaa tekstiä jne.

      Poista
    2. Kyllä käytin painttia tekstien laittamiseen, mitä suotta sitä tekemään monimutkaisemmin ;)

      Poista
    3. Tuohan on hyvä. (ihme tyyppi)

      Poista
  14. Miten sait nuket pysymään yhdessä seisaallaan ilman ständejä? Söpö kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nukkeni seisovat tuossa "piilotuen" avulla, toisin sanoen nukkeni nojaavat seinään ja ottavat tukea siitä, ei sen kummenpaa :D

      Poista
  15. Haluaisin niin niin niin paljon tull, mutta en oikein voi tull sinne yksinäni ja eksyä jonnekkin minne lie. Nuo miitit on kyllä samoihin aikoihin kuin se minun Kreetan matka (muutaman päivän aikaisemmin), mutta en silti pääse varmaan kuitenkaan. Isoja paikkoja molemmat minulle pikkuiselle.

    VastaaPoista
  16. Aaaalieeeeeenn!!! Menisitkös katsomaan blogiani? :) Asiaa siellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jajaja tulisin mielelläni miitteihin mutta olen täältä Oulun seudulta niin hiukan ehkä hankalaa! :D

      Poista
  17. Oon tulossa kaverin kanssa Helsingin miittiin :)

    VastaaPoista
  18. Olen tulossa, jos te huolitte nukkeilijapojan ;) Tuon mukanani luultavasti kaksi pullippia, ja noin neljä - viisi mh-nukkea.

    VastaaPoista
  19. http://mhcustomstories.blogspot.com/
    en tiedä pääsenkö mutta voin yrittää :) mulla on vaan yks mh custom avatar neytiri nukke mutta eikai se haittaa?
    ps. katsottehan blogini? :)

    VastaaPoista
  20. en pääsekään... menen töihin mansikoita poimimaan ja pääsen joskus 12-3 maissa sieltä ja asun 2 1/2 h ajomatkan päässä tampereelta niin....

    VastaaPoista
  21. Mä osallistun ton Irishksen kanssa Helsingin miittiin :) Kai se siis pidetään ? D:


    www.mirkunnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  22. Parin tunnin päästä nähdään ! Mulla on mukana n. 4l herneitä :-D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :D

Kommentit ovat tämän blogin voimavara, niillä tämä pysyy pystyssä ;) !!!

Ilmaiskaa mielipiteenne, risut ja ruusut vastaanotetaan :))

You can also comment in English